×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است

امیر حسین نظری بیان کرد: به منظور توسعه اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم ایجاد شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه کاری دستگاه های مربوطه است.

وی گفت: ساخت شرکت صنایع پتروشیمی در شهرستان محرومی چون مسجد سلیمان به منظور رونق اشتغال و اقتصاد این منطقه کم برخوردار صورت گرفته است تا جوانان این شهرستان فضای لازم برای کار و فعالیت را داشته باشند.

رییس سازمان صمت خوزستان افزود: در این شرکت تولید اوره و آمونیاک انجام می شود و برآورد شده است سالانه یک میلیون و ۷۵ هزار تن اوره در این شرکت تولید شود.

نظری با اشاره به اینکه میزان پیشرفت فیزیکی ساخت این شرکت ۹۹.۷ درصد است ادامه داد: ۴.۲ میلیارد یوآن برای ساخت این شرکت سرمایه گذاری شده است و برای افتتاح رسمی آماده دارد.

وی افزود: تاسیس شرکت های تولیدی بزرگ در مناطق محروم باعث رونق اقتصاد و اشتغال منطقه می شود و باید این روند در مناطق محروم اجرایی شود.

تاسیس شرکت های بزرگ در مناطق محروم به منظور رونق  اقتصادی و اشتغال از برنامه های دولت است . مدتی پیش نیز ساخت ۲ شرکت فولادی در شهرستان رامهرمز آغاز شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان پیش از این نرخ بیکاری این استان را طبق آخرین گزارش ۱۴.۵ درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به آمار ارائه شده، استان خوزستان با لشکری از جمعیت بیکار روبرو است.

 

منبع : ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.