×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
متقاضیان واکسن بدون دریافت پیامک به مراکز بهداشتی اهواز مراجعه نکنند

امراله مردانی اظهار داشت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون و انتشار بیماری، انتظار داریم متقاضیان بدون اطلاع قبلی به این مراکز مراجعه نکنند.

وی با اشاره به انجام دوز دوم واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال و آغاز مجدد دوز اول واکسیناسیون این افراد افزود: در ۲ مرکز بهداشتی حوزه شرق اهواز واکسن ایرانی کووبرکت تزریق می شود و در صورت تمایل گروه های هدف، این واکسن برای آنها تزریق می شود. تاکنون در اهواز یک هزار و ۲۰۰ دوز واکسن کوو برکت تزریق شده است.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه استقبال خوبی از واکسیناسیون صورت گرفته و تقریبا ۷۵ درصد از سالمندان خوزستان واکسن دریافت کرده اند گفت: در صورتی که واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا تمام شود، واکسیناسیون گروه بالای ۶۰ سال را آغاز می کنیم که اولویت با افراد دارای بیماری زمینه ای است.

وی افزود: از سالمندانی که تاکنون واکسن نزده اند تقاضا داریم به مراکز بهداشتی مراجعه کنند زیرا در صورت آغاز واکسیناسیون گروه های بعدی احتمال اینکه این افراد در اولویت قرار نگیرند وجود دارد.

مردانی در پایان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط موجود بسیار مهم بوده و عادی انگاری در بین مردم نباید رواج پیدا کند زیرا این موضوع موجب وضعیت ناپداری خواهد شد.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.