×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آماده‌باش بیمارستان رازی اهواز در پی افزایش ورودی تریاژ

دکتر ماندانا قنواتی اظهار کرد: با توجه به ورودی زیاد بیماران به تریاژ بیمارستان، از چند روز پیش به نیروها آماده‌باش اعلام شد زیرا احتمال اعزام بیمار وجود داشت اما فعلا بیماران را در بیمارستان جا داده‌ایم.

رئیس بیمارستان رازی اهواز با اشاره به شیوع ویروس کرونای دلتا، بیان کرد: به دلیل اینکه وضعیت در روزهای آینده قابل پیش‌بینی نیست، آماده‌باش اعلام شده است.

وی افزود: هنوز درگیر ویروس کرونای دلتا نشده‌ایم اما نمی‌توانم بگویم روز بعد درگیر خواهیم شد یا خیر. انتقال این بیماری از طریق فرد به فرد است بنابراین اگر یکی دو نفر رعایت نکنند و از استان‌های درگیر، وارد خوزستان شوند؛ ویروس در کل استان پخش خواهد شد.

قنواتی گفت: احتمال شناسایی نشدن بیماران مبتلا به کرونای دلتا نیز وجود دارد. ممکن است برخی علامت‌دار باشند اما برای انجام تست مراجعه نکنند و بیماری تشخیص داده نشود.

وی با بیان اینکه انتقال کرونای دلتا بسیار شدیدتر از ویروس انگلیسی است، تصریح کرد: درست است که بروز دلتا با آبریزش بینی خود را نشان می‌دهد اما با این وجود نمی‌توانیم بگوییم هر کسی که دچار آبریزش بینی است، به کرونای دلتا مبتلا شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.