×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ بندی در خوزستان برقرار است

ولی اله حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خوزستان کاهش یافته است لذا انتظار داریم مردم دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند تا درگیر موج دیگر بیماری نشویم.

وی از مردم استان خوزستان خواست رعایت پروتکل های بهداشتی همچون ماسک زدن و پرهیز از حضور در اجتماعات را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه مرزهای مسافری استان به جز گروه های هفت گانه همچنان مسدود است گفت: همچنین مرزهای دریایی و زمینی استان تحت کنترل شدید هستند.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی درشهرهای قرمز خوزستان افزود: محدودیت های حضور کارکنان در ادارات بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اعمال می شود.

حیاتی عنوان کرد: در شرایط موجود اگر دچار عادی انگاری شده و رعایت پروتکل های بهداشتی را کنار بگذاریم با موج جدید بیماری مواجه خواهیم شد.

وی در پایان گفت: مناسب ترین و بهترین راه پیشگیری از بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی است لذا از مردم استان خوزستان تقاضا دارم این موضوع را جدی بگیرند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

وزارت بهداشت امروز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۵ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۰۶ نفر از آنها بستری شدند..

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و۵۱۷ هزار و ۶۰۷ نفر دوز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۹۰ هزار و ۵۱۰ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۱۱۷ دوز رسید.

در حال حاضر ۱۲۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۴۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.