×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بیمارستان رازی اهواز هنوز در پیک کرونا است

دکتر ماندانا قنواتی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمارستان رازی اهواز، بیمارستان سانتر کرونا است، همچنان میزان ورودی به این بیمارستان بالا اما تا حدودی ثابت است.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت بخش‌های عادی و ویژه این بیمارستان تکمیل است.

رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: هر چند خوزستان از پیک بیماری خارج شد اما بیمارستان رازی اهواز هنوز در پیک بیماری است و بار کاری این بیمارستان کاهش نیافته است.

قنواتی افزود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان رازی اصلا کمتر نشده و تنها میزان اعزام بیماران به بیمارستان‌های دیگر کاهش یافته است یعنی اکنون سرریز بیمار نداریم.

رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: در حال حاضر به جز اورژانس، در بخش‌های بیمارستان ۱۷۲ بیمار بستری هستند. ۲۵۰ بیمار نیز در  درمانگاه سرپایی در حال دریافت خدمات هستند یعنی در مجموع اکنون حدود ۴۵۰ بیمار در این بیمارستان داریم. این شرایط در حالی است که بین پیک‌های قبلی، تعداد بیماران بستری در بیمارستان رازی به ۴۵ نفر رسیده بود و بخش‌های دیگر بیمارستان، خدمات عادی را به مردم ارائه می‌دادند.

قنواتی تصریح کرد: حتی نمی‌توانیم یک بخش از بیمارستان را تعطیل کنیم تا نیروها بتوانند چند روز مرخصی بگیرند و در این زمینه تحت فشار قرار گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون نیروهای این بیمارستان درگیر کار هستند و خستگی در نیروها کاملا مشهود است.

رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: کار در گرمای هوا و با این پوشش و ترس و وحشت از ویروس دلتا، شرایط کار را سخت‌تر کرده است اما با این وجود نیروها با تمام توان در حال ارائه خدمت به بیماران هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.