×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آخرین وضعیت شرکت قند و تصفیه شکر اهواز پس از ۱۵ سال تعطیلی

نوراله حسن‌زاده در نشست ستاد تسهیل خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت قند و تصفیه شکر اهواز حدود ۱۵ سال تعطیل بود و اکنون بخش خصوصی آن را خریداری کرده است تا بتواند مجددا آغاز به کار کند اما مشکلاتی مانع فعالیت آن شده است.

وی افزود: تلاش‌های بسیاری برای حل مشکلات برق و آب این واحد انجام شده است و پیگیر هستیم که مشکلات این شرکت پس از سال‌ها به طور کامل حل شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تولید شکر از چغندر و تصفیه شکر خام‌، از جمله فعالیت‌های تولیدی این شرکت هستند. این شرکت پس از واگذاری به بخش خصوصی با حدود ۸۰ درصد پیشرفت در آستانه راه‌اندازی مجدد در مهر ماه امسال است.

حسن‎زاده تصریح کرد: در تلاش هستیم که این واحد صنعتی پس از ۱۵ سال مجددا راه‌اندازی و وارد چرخه تولید شود تا بتواند اشتغال‌زایی داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌ها در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل گفت: در مواردی که بانک‌ها مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی نکرده‌اند، موضوع را از طریق دادگاه پیگیری کرده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل لازم‌الاجرا است، خاطرنشان کرد: اگر بانکی مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکند، مساله در کارگروه خبرگان بانکی پیگیری می‌شود و پس از آن در صورت عدم تمکین بانک از مصوبات، نسبت به شکایت از بانک عامل مورد نظر اقدام خواهد شد.

حسن‌زاده افزود: عملکرد بانک‌های خوزستان در اجرای مصوبات ستاد بد نیست اما انتظار ما بیش از این است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.