×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نتایج آرای شورا در خوزستان تغییر نکرده است / ادامه بازشماری آرای اهواز

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جلسه بررسی مشکلات شهرستان شادگان با تاکید بر اجرای مصوبات و بررسی مشکلات شادگان اظهار کرد: در دو سه ماه اخیر مقداری موانع بودجه‌ای داشتیم. اعتبارات سال ۹۹ تمام و اعتبارات سال ۱۴۰۰ هفته گذشته توزیع شد. البته در یکی دو هفته اخیر، انتخابات همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

وی با بیان اینکه حساسیت انتخابات در خوزستان بیشتر از استان‌های دیگر است، افزود: هر کاندیدایی فکر می‌کند پیروز انتخابات است در حالی که تکثر کاندیداهای اقوام موجب شکسته شدن آرا می‌شود. معمولا در شهرهای بزرگ، لیست رای آورده است. برخی لیست‌های منتسب رای آورده‌اند که اهواز نیز از شهرهای بزرگ دیگر مانند تهران و اصفهان مستثنی نیست.

استاندار خوزستان با اشاره به بازرسی‌های انجام‌شده در خصوص نتایج انتخابات شوراهای شهر بیان کرد: علاوه بر ما، از مرکز گروهی برای بازرسی فرستادند و بازشماری آرا انجام شده و نتایج تغییر نکرده است. به طور مثال در آبادان رسما اعلام شد که تغییری در نتایج دیده نشده است. در اهواز نیز شمارش در حال انجام است و تاکنون نتیجه تغییر نکرده است.

سلیمانی‌دشتکی افزود: همه در انتخابات تلاش کردند و باید رای مردم را بپذیریم و شیرینی انتخابات را تلخ نکنیم. برای ما داشتن انتخابات سالم اهمیت دارد و کاری نداریم چه کسی و از چه قومی رای می‌آورد.

وی گفت: مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم و اگر جایی اشتباه شده نیز اشتباه را می‌پذیریم و باید اصلاح شود. تاکنون چنین چیزی نبوده است که این نشان‌دهنده برگزاری انتخابات خوب است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.