×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بار کشتی‌هایی که خدمه “کرونا مثبت” دارند، چه می‌شود؟

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: کرونای دلتا نوع جدید موتاسیون‌یافته کرونا با عنوان کرونای هندی است؛ انتشار این گونه نسبت به کرونای انگلیسی بسیار زیادتر است.

وی با اشاره به تلاش زیاد برای کنترل مرزها به منظور جلوگیری از ورود دلتا کرونا، افزود: در حوزه هوایی، پروازها به هند و پاکستان قطع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت تردد در مرزهای زمینی خوزستان نیز گفت: همچنان در مرزهای چذابه و شلمچه از تمام افراد تست PCR اخذ می‌شود زیرا نتایج آزمایشگاه‌های خارج از کشور را قبول نداریم. افراد در مرزها قرنطینه می‌مانند و در صورت منفی بودن تست، اجازه ورود به کشور را دارند اما در صورت مثبت بودن نتیجه تست، به مبداء بازگردانده می‌شوند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: در حوزه دریایی نیز از سرنشینان همه کشتی‌ها و شناورها در پنج بندر خوزستان تست گرفته می‌شود. در صورت مثبت بودن تست، کشتی ایزوله می‌شود و اکنون شش کشتی در بنادر خوزستان، ایزوله هستند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همه افراد کشتی در بنادر به ویژه بندر امام تست می‌شوند و در صورت مثبت بودن نتایج تست، افراد قرنطینه و بار کشتی به صورت مکانیکی تخلیه می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.