×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور ۱۴۰۰

دکتر محمد علوی اظهار داشت: فرآیند نظارت برحوزه های برگزاری آزمون سراسری، توسط نیروهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام و تمام تمهیدات بهداشتی لازم درنظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه کنکور سال قبل در شرایط خوبی برگزار شد افزود: متقاضیان شرکت در کنکور امسال، باید رعایت بهداشت فردی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس مرکز بهداشت استان گفت: محل برگزاری آزمون باید از نظر تهویه، استانداردهای لازم را داشته باشد همچنین ورود و خروج متقاضیان باید به گونه ای باشد که با یکدیگر مواجه نشوند.

وی افزود: به دلیل فاصله گذاری متقاضیان در حین برگزاری آزمون، تعداد حوزه های امتحانی نیز زیادتر خواهد بود.

علوی با بیان اینکه خانواده های داوطلبان از سلامت و رعایت نکات بهداشتی در حوزهای آزمون سراسری اطمینان داشته باشند گفت: قطعا حوزه های برگزاری کنکور در استان، قبل و بعد از آزمون ضدعفونی می شوند.

رییس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه نظارت های بهداشتی ما با همکاری داوطلبین تکمیل می شود اظهار کرد: از داوطلبین و همراهان آنها تقاضا داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام برگزاری کنکور، ما را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه در هر حوزه امتحانی ناظر بهداشتی خواهیم داشت گفت: همچنین نیروهای آموزش و پروش استان آموزش های لازم را فرا گرفته و در کنار ما، مسائل بهداشتی را نظارت می کنند.

علوی در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در استان افزود: با ورود محموله جدید واکسن به استان، دوز دوم واکسن سالمندان در حال انجام است و در حال حاضر گروه سنی جدیدی را تحت پوشش نبردیم. اگر واکسن ایرانی به تعداد کافی به دستمان برسد مجددا فعالیت های خود را از سر می گیریم.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۴ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.