×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیگیری تخصیص اعتبار دفع آب‌های سطحی خوزستان

شهاب صدیقی در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام شده بود، باید همه شهرداری‌های شهرهای خوزستان با مشاوران خود در خصوص مطالعه پروژه دفع آب‌های سطحی قرار منعقد می‌کردند.

وی افزود: شهرداری‌ها باید تا پایان خردادماه با این مشاوران در خصوص مطالعه اجرای پروژه‌های دفع آب‌های سطحی قرارداد منعقد می‌کردند و بر اساس آنچه تصمیم‌گیری شده بود، اگر هر شهرداری قرارداد منعقد نکرد باید به هیات تخلفات معرفی شود.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: از ۸۵ شهرداری در خوزستان، ۱۸ شهرداری به تکلیف خود عمل نکرده‌اند و با مشاور، قرارداد مطالعه دفع آب‌های سطحی منعقد نکرده‌اند که پرونده تخلف آن‌ها برای ارائه به تخلفات اداری آماده شده است.

صدیقی با اشاره به اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی ابلاغ‌شده به وزارت نیرو، بیان کرد: پیگیری تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دفع آب‌های سطحی به شهرداری‌های استان خوزستان انجام شده است و در مرحله آخر امضای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار داد و امیدواریم به زودی تایید شود.

وی افزود: این ۳۰۰ میلیارد تومان، اعتباری است که از سال گذشته باقی مانده و بر اساس تصمیم‌گیری، قرار است دو سوم از آن برای فاضلاب و یک سوم از آن برای دفع آب‌های سطحی هزینه شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.