×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سازمان مدیریت و آبفای خوزستان پیگیر تخصیص ۵۰ میلیون یورو باشند

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزسان در پایان نشست قرارگاه های سه گانه محرومیت زدایی اظهار کرد: در این نشست مشکلات مربوط به پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکونی در بندر امام خمینی(ره) به صورت مفصل مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و قرار شد مسائلی که بنیاد مسکن اشاره کرد هفته آینده در جلسه مشترکی با سیستم بانکی و مدیرانی که مرتبط با طرح هستند برگزار کنیم تا مشکلات آن رفع شود.

وی افزود: همچنین در خصوص آبهای سطحی و اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان که سازمان برنامه در این زمینه اختصاص داده بود اما به وزارت نیرو این اعتبار را ابلاغ کرده بود پیگیری کردیم که ابلاغ از وزارت نیرو به شهرداری‌ها منتقل شود که مراحل آن در حال طی شدن است و انشاالله ساز و کار آن تعریف کردیم و پیگیری می‌شود و هم اداره کل مدیریت بحران استانداری و همچنین سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری هستند.

استاندار خوزستان گفت: همچنین در ارتباط با ماده ۵۶ پروژه‌های آب و فاضلاب هر شهرستان از بانک‌ها تا امروز حدود ۸۵۰ میلیارد از دو هزار و ۱۹۰ میلیارد به مرحله آگهی رسید و حل شد و بقیه هم در حال بررسی و حل و فصل شدن است.

وی ادامه داد: در رابطه با فاضلاب اهواز بحث داشتیم ۵۰ میلیون یورویی که تخصیص داده بودند و تا پایان سال مالی یعنی پایان تیر ماه فرصت دارد هنوز در سازمان برنامه مباحث آن ادامه دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مقرر شد که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرعامل آبفا هفته آینده پیگیری کنند که قبل از پایان سال مالی قرارداد منعقد شود این اعتبار از دست نرود و برای فاضلاب اهواز هزینه شود.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.