×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
هشدار کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان

ولی‌اله حیاتی در پایان نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان شهر قرمز نداریم البته این موضوع به معنای این نیست که دچار عادی‌انگاری شویم.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان کاهش یافته است که از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه مرزهای دریایی تحت شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: همچنان مرزهای خوزستان تحت نظارت کامل دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند و آزمایشگاه‌ها در مرزها مستقر هستند و همچنین بخش مسافری مرزها به جز گروه‌های هفت‌گانه، مسدود است.

حیاتی با اشاره به میزان بالای ابتلا به کرونا در مهمانی‌های خانوادگی، افزود: از مردم خوزستان می‌خواهیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: تمام محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی‌ها به قوت خود برقرار است. محدودیت تردد شبانه و فعالیت اصناف نیز در حال اعمال است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.