×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
شرکت‌های خوزستان در مدیریت بیماری کمک نکنند، به درخواست‌هایشان عمل نمی‌کنیم

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کنترل بیماری کرونا در خوزستان خوب است، اظهار کرد: مدیریت بیماری یک کار جمعی است؛ هر چند دانشگاه‌های علوم پزشکی در صف نخست، در حال ارائه خدمت به بیماران هستند اما مصاحبه‌ها نباید انحصاری باشند و باید از دیگر سازمان‌ها نیز که در حال همکاری هستند، قدردانی شود تا دلسرد نشوند.

وی افزود: فعالانی که کارهای شاخصی در مدیریت کرونا انجام می‌دهند نیز باید تشویق شوند. به آن‌هایی که در حد متوسط کار کرده‌اند نیز تذکر داده شود تا تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: در این راستا باید کمیته ارزیابی فرمانداران تشکیل شود تا بر اساس شاخصه‌هایی، از فرمانداران فعال تشکر شود. همچنین کسانی که از دستورات تمرد کرده‌اند، باید به واحد بررسی تخلفات بروند.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر لزوم همکاری سازمان‌ها و شرکت‌های مستقر در خوزستان در مدیریت بیماری، افزود: شرکت‌هایی که مسئولیت اجتماعی دارند، باید در راستای سلامت و آسایش مردم به درخواست‌های ما عمل کنند، در غیر این صورت ما هم به درخواست‌های آن‌ها عمل نخواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.