×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بروکراسی اداری را در عمل به مصوبات ستاد تسهیل قبول نداریم

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد تسهیل خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، با گلایه از عدم حضور برخی مدیران کل در جلسات اظهار کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان باید در جلسات استانداری حضور داشته باشند.

وی افزود: در عمل به مصوبات ستاد تسهیل کشور و خوزستان، هیچ بروکراسی اداری را قبول نداریم و مصوبات باید به صورت کامل اجرایی شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به حل مشکلات یکی از واحدهای تولیدی در خوزستان عنوان کرد: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند و ما نیز به عنوان مسئولان ستاد تسهیل این مساله را شهادت خواهیم داد.

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد ملی تسهیل لازم‌الاجرا هستند و بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

وی گفت: به هر کسی که بخواهد درب استانداری تجمع کند، می‌گویم که درب اداره مسئول مربوطه تجمع کند و من نیز همراه آن‌ها خواهم بود. باب شده است هر کسی مشکل داشته باشد جلوی درب استانداری تجمع می‌کند اما از این پس هر کسی مشکل داشته باشد باید درب اداره مربوطه تجمع کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.