×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
اولویت دریافت واکسن در محموله جدید خوزستان با چه افرادی است؟

امرالله مردانی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در اهواز اظهار کرد: شرایط شیوع بیماری همانند روزهای گذشته است و فعلا شرایط پایدار است؛ هنوز روند بیماری افزایشی نشده است اما این شرایط نیز شکننده است.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و انجام مسافرت‌ها در این فصل و تاثیر آن بر روند بیماری افزود: وضعیت شیوع بیماری کرونا در تابستان را نمی‌شود پیش‌بینی کرد؛ تمامی گزینه‌ها در مورد شیوع بیماری به رفتار خودمان برمی‌گردد و اینکه تا چه میزان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.

دبیر شورای سلامت اهواز درباره محموله جدید واکسن کرونا گفت: واکسن‌های موجود در اهواز در حال تزریق به واجدین شرایط هستند و یک محموله جدید واکسن نیز تا آخر وقت امروز به دست ما خواهد رسید.

مردانی گفت: محموله جدید واکسن شامل ۴۰ هزار دوز است و احتمالا با برند سینوفارم است. این میزان مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است و سهمیه واکسن شهر اهواز از آن، حدود ۲۰ هزار دوز خواهد بود.

دبیر شورای سلامت اهواز افزود: اولویت تزریق واکسن برای افرادی است که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و در کنار این گروه، بازماندگان گروه‌های سالمندان که واکسن تزریق نکرده‌اند، واکسن دریافت خواهند کرد که با توجه به موجودی واکسن، برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

منبع:  ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.