×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده ولی فقیه در خوزستان: مردم با مشورت از افراد صالح، در انتخابات شرکت کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه به صندوق انداختن رای خود در شعبه اخذ رای سیار شماره ۵۳۰ در محل شرکت لوله‌سازی اهواز، اظهار کرد: وقتی قرار است خیری به انسان برسد، شیاطین تلاش می‌کنند که این اتفاق نیافتد. لحظه‌ای که آدم می‌خواهد کار خیری‌ انجام دهد و می‌بیند که از همه طرف مورد نهی قرار می‌گیرد، مطمئن باشد که کارش خیر و برکت است و این انتخابات، از آن موارد است.

وی افزود: ما می‌فهمیم که مردم سختی معیشت دارند و در هر خانه چند جوان بیکار وجود دارد اما باید بدانیم که وقتی شیاطین عالم دست به دست هم داده‌اند تا مردم ایران اسلامی پای صندوق‌های رای نروند، دلیل بر آن است که این انتخابات یک انتخابات بسیار حساس است و همه باید پای صندوق‌های رای بیایند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: اگر می‌خواهیم ریشه فساد کاملا خشک شود و اگر می‌خواهیم زمینه اشتغال و یک دولت انقلابی شکل بگیرد، باید در این انتخابات حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: اینکه دشمن تلاش می‌کند که مردم پای صندوق‌های رای نیایند به معنای آن است که احساس کرده از صندوق‌های رای این انتخابات، یک فرد توانمند بیرون خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه مردم اول وقت پای صندوق‌های رای بیایند، گفت: مردم با مشورت با افراد صالح، راستگو و کاربلد، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها رای دهند.

وی با اشاره به دلیل حضور خود در شرکت لوله‌سازی اهواز و رای دادن در صندوق سیار این کارخانه گفت: امسال سال تولید، پیشتیبانی‌ها و رفع موانع است و شرکت لوله‌سازی اهواز نیز یکی از مجموعه‌های تولیدی خوزستان است و خوشبختانه یک شرکت موفق است. حضور در این شرکت برای عرض خدا قوت است و همچنین اینکه نشان دهیم عنایت نظام اسلامی به بخش تولید است تا چرخ تولید بچرخد.

موسوی‌فرد ادامه داد: نگاه حزبی و قومی از بدترین آفت‌ها و آسیب‌ها است. مردم نباید چنین نگاهی در انتخابات شورای شهر داشته باشند و اگر چنین نگاهی داشته باشند یقین بدانند باز هم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی گفت: مردم از افراد خبره سوال کنند که از میان افرادی که برای شورای شهر نام‌نویسی کرده‌اند کدام یک کارآمد، متخصص، متدین و دارای مقبولیت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: اگر شورای شهر اهواز هم‌صدا و همدل نباشد و هر کدام از اعضا مربوط به جریان‌های مختلف باشند، باز هم همان مصیبت‌ها را خواهیم داشت. برای رشد شهر اهواز و تحول شهر، مردم باید حتما با نگاه شایسته‌سالاری، کارآمدی، تعهد، تخصص، انقلابی و جهادی به فرد مورد نظر رای دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از انتخابات آنچه که مصلحت الهی است، از دل صندوق‌ها بیرون بیاید. هرگاه مردم پای صندوق‌های رای آمدند و کاندیداهای صالح انتخاب شدند، مشکلات کمتری داشتیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.