×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
مشارکت ۱۰۰هزار رای اولی خوزستانی در انتخابات ۲۸ خرداد

کوروش مودت روز چهارشنبه در نشست روشنگری حضور حداکثری فرهنگیان در انتخابات ۱۴۰۰ در تالار امام خامنه‌ای اهواز بیان کرد:  انتخابات مظهر وحدت و جلوه‌گاه اقتدار کشور است.

وی با اشاره به جایگاه مهم انتخابات در انقلاب اسلامی گفت: ساختار دیوان سالاری در طول تاریخ نقشی برای مردم نداشته که این امر با ظهور انقلاب اسلامی دگرگون شد و مردم نقش اساسی در کشور ایفا کردند.

مودت افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دهنده مردمی بودن این انقلاب است.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان به عنوان معتمدان جامعه گفت: هر چقدر درصد مشارکت در انتخابات افزایش یابد قدرت کشور در داخل و خارج افزایش می‌یابد و موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی خواهد شد.

وی بیان کرد: فرهنگیان می‌توانند نقش بسیار اثرگذاری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو داشته باشند.

حضور در انتخابات موجب اقتدار کشور است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان نیز در این همایش بیان کرد: حضور در انتخابات ، موجب اقتدار کشور در همه‌ی ابعاد خواهد شد.

سردار حسن شاهوار پور گفت: انتخابات یکی از حقوق اساسی مردم در نظام جمهوری اسلامی است که موجب تقویت و یکپارچگی کشور خواهد شد.

وی وحدت را یکی از آثار انتخابات دانست و ادامه داد: انتخابات سرمایه بزرگ و مهم ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه مردم به کشور معنا و مفهوم می‌بخشند افزود: مردم همواره پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح بوده‌اند.

۲۸ خرداد امسال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.