×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
حضور ۳۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای شرق اهواز

امراله مردانی بیان کرد: ۳۲۳ صندوق اخذ رای در منطقه شرق اهواز در نظر گرفته شده که هر کدام از ناظران ما باید به بیش از ۱۰ صندوق سرکشی کند.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در اهواز شکننده است افزود: نگرانی ما از تجمع‌ها و نشست‌های خانگی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر است که انتظار داریم این نشست‌ها در فضای باز برگزار شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ماموران مراکز بهداشتی به طور شبانه روز از ستادهای نامزدهای انتخاباتی سطح شهر سرکشی می‌کنند و در صورت اجرا نشدن پروتکل‌های بهداشتی به آنها تذکر می‌دهند.

مردانی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تجمع‌های انتخاباتی و نیز در شعب رای گیری بیان کرد: تمهیدات بهداشتی لازم برای سلامت حضور مردم پای صندوق‌های رای از سوی ما در نظر گرفته شده و امیدواریم بار دیگر شاهد انتخابات باشکوهی باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه روند مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز منتخب بهداشتی در اهواز نسبت به گذشته کاهش یافته اما این موضوع نباید باعث عادی انگاری مردم شود افزود: روند کاهشی بیماری نیز در سطح ثابتی باقی مانده که امیدواریم در روزهای آینده به سرعت شیب نزولی آن افزوده شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.