×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جلوگیری از خروج خدمه خارجی از کشتی‌ها در بنادر خوزستان

عادل دریس در خصوص تمهیدات اندیشیده‌شده برای کنترل بنادر و مرزهای دریایی خوزستان در خصوص ورود کشتی‌های خارجی اظهار کرد: اقدامات و دستورالعمل‌های خاص بهداشتی برای کشتی‌های خارجی ورودی به بنادر خوزستان در حال اجرا است.

وی افزود: وضعیت سلامت خدمه‌ کشتی‌های ورودی توسط تیم قرنطینه و بهداشت،‌ کنترل و بر تردد خدمه کشتی ورودی به خارج از کشتی نظارت می‌شود و مجوز خروج موقت از کشتی (Shore Pass) نیز برای خدمه کشتی‌های خارجی صادر نمی‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: نظارت بر تردد خدمه کشتی ورودی به خارج از کشتی و کنترل تردد کارگران تخلیه و بارگیری روی عرشه کشتی ورودی از جمله اقداماتی است که از لحظه ورود کشتی تا پهلوگیری آن در بنادر استان خوزستان انجام می‌شود.

دریس گفت: ارائه هشدارهای بهداشتی لازم به راهنما و همه افرادی که با کشتی‌های از مبداء هند در ارتباط کاری هستند و جلوگیری از ورود افراد به کشتی در زمان پهلوگیری در اسکله تا زمان حصول اطمینان از سلامتی خدمه کشتی، از دیگر اقدامات برای جلوگیری از ورود کرونای هندی از مرزهای دریایی به کشور است.

وی افزود: اقدامات تکمیلی مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) نیز اعمال می‌شود تا در بنادر استان خوزستان مشکلی خاصی در شیوع کرونا ایجاد نشود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.