×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در هفته گذشته به دلیل ثبت اطلاعات اشتباه در سامانه، وضعیت کرونا در هندیجان و امیدیه قرمز اعلام شد که اطلاعات صحیح به مسئولان سامانه داده شد. گزارش‌ها و بازدیدها، تعداد بیماران را کمتر از حد قرمز نشان می‌داد بنابراین وضعیت رنگ‌بندی این شهرها اصلاح شد و از وضعیت قرمز خارج شدند.

وی افزود: در حال حاضر به طور متوسط رورانه حدود ۱۰۰ بیمار جدید بستری در خوزستان داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اظهار نگرانی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، گفت: همیشه زنگ خطر را اعلام می‌کنیم. وضعیت نارنجی، شکننده است و این اظهار نظر به معنی افزایش چشمگیر بستری‌ها نیست بلکه نگرانی از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: به ویژه در هفته منتهی به انتخابات، بابت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تجمعات انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و در نتیجه افزایش تعداد بیماران، نگران هستیم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است، افزود: تاکنون ۲۰۹ هزار خوزستانی واکسینه شده‌اند و منتظر ورود محموله واکسن به کشور هستیم تا ادامه واکسیناسیون انجام شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.