×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
۳.۶ درصد از جمعیت خوزستان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند

دکتر سیدمحمد علوی جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به برگزاری تجمعات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت: اگرچه مجوز برگزاری این تجمعات در فضاهای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی داده شده و برگزارکنندگان ملزم به رعایت شیوه نامه ها هستند اما بعضا این شرایط انجام نمی شود.

وی افزود: فعلا در حال پشت سر گذاشتن موج سوم بیماری هستیم و به جز در برخی از شهرها وضعیت پایدار و نسبتا قابل قبولی داریم هر چند این شرایط نگران کننده بوده و اوضاع شکننده است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع، بازارچه ها و به خصوص در حاشیه شهرها بسیار پایین است.

علوی در خصوص واکسیناسیون کرونا گفت: مدتی است که به علت محدودیت واکسن، مراکز واکسیناسیون ما فعالیت چندانی نداشته و افرادی که نوبت دوم واکسنشان فرا رسیده نگران و در این مراکز تجمع می کنند که از نظر سرایت بیماری خطرناک است. این افراد نگران نباشند زیرا واکسن نوبت دوم آنها حتما تزریق می شود.

وی در پایان همه مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی که در حال حاضر موثرترین راه در جهت پیشگیری از این بیماری بوده، دعوت کرد.

در حال حاضر ۱۶۸ هزار خوزستانی تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، ۲ شهرستان خوزستان در حالت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۱ شهرستان زرد هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.