×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
اختصاص۱۲هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مناطق محروم به خوزستان

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان رامهرمز افزود: همچنین از محل اعتبارات راه روستایی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال ، آب روستایی یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و یکهزار و ۷۰ میلیارد ریال از محل تنش آبی و  ۴۰۰ میلیارد ریال  برای کمک به سازمان آب و برق خوزستان تامین اعتبار شده است.
وی با تاکید بر پیگیری مشکلات شهرستان ها در مرکز استان بیان داشت: برای پیگیری طرح ها در استان سه قرارگاه تشکیل شده است و در این قرارگاه ها مسیر برای اجرای پروژه ها و حل مشکلات در سطح استان هموار می شود.

استاندار خوزستان این قرارگاه ها را شامل قرارگاه مسکن، قرارگاه اصلاح ساختار فاضلاب و آب و قرارگاه محرومیت زدایی معرفی کرد و گفت: در این سه قرارگاه ها تمام مشکلات پروژه های استان خوزستان بررسی می شوند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به پیگیری انجام شده برای تامین اعتبار از محل ماده ۵۶ اظهار داشت: اعتبار قابل توجهی از محل ماده ۵۶ برای استان خوزستان نهایی شده است ضمن اینکه از محل اعتبارات استانی و توازن ملی نیز سهم خوبی به خوزستان اختصاص داده شده است که از جمله می توان به اعتبار ۹ هزار میلیارد ریالی از محل اعتبارات توازن ملی اشاه کرد.

استاندار خوزستان در ادامه به مشکلات شهرستان رامهرمز اشاره کرد و گفت: ۱۲ مصوبه برای حل مشکلات شهرستان رامهرمز مصوب شده که اغلب این مصوبات در بخش راه روستایی و آبرسانی است.

روند بررسی مشکلات شهرستان های خوزستان از سه ماه گذشته در استان کلید خورده است و در این راستا جدول زمان بندی برای اجرای پروژه ها و حل مشکلات استان تدوین شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.