×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ایجاد زمینه حضورخدمتگزاران کارامدتر با مشارکت حداکثری

محمود توژی چهارشنبه در آیین افتتاح ستاد هماهنگی شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان اهواز اظهارداشت: تلاش همه جریان‌های سیاسی در استان خوزستان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد تا همانند ایام دفاع مقدس، فداکاری‌های صورت گرفته مردم این سرزمین در جنگ تحمیلی مجددا به رخ جهانیان کشیده شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی جریان‌های سیاسی در این دوره باید حول محور ولایت فقیه و آگاه سازی مردم باشد ادامه‌داد: در این میان از نخبگان سیاسی و اجتماعی استان انتظار می‌رود که برای امیدبخشی به مردم به بیان دستاوردهای ارزشمند نظام و ضرورت تحقق آرمان‌های والای شهدا و امام راحل بپردازند.

مسئول هماهنگی شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان اهواز اضافه‌کرد: قطعا با تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، شاهد ناامیدی بیشتر دشمنان نظام و بدخواهان ملت ایران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان خوزستان واجد شرایط رای دادن هستند ادامه داد: در بین آنها تعداد ۲۰۳ هزار نفر رای اولی هستند که می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

بر اساس این گزارش، شورای وحدت نیروهای انقلابی یک تشکیلات ارزشی و انقلابی است که با هدف ایجاد وحدت بین تمام احزاب ،گروه‌های فعال انقلابی از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ازحجت الاسلام ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.
انتخابات امسال از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲ شب ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.