×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کار امروز را به فردا موکول نکنیم/ لزوم ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی در کلانشهر اهواز

حسین زیدوندی بر ضرورت ایجاد شهری زیبا، پویا و دل انگیز تاکید کرد و گفت: از معضلات و بحران های شهر اهواز نباید غافل شد و امروز این شهر بیش از هر چیزی نیاز به خدمتی اساسی و اصولی دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت چشم گیر جاذبه های گردشگری در کلانشهر اهواز را نادیده نگیریم، افزود: این ظرفیت می تواند هزاران گردشگر از اقصی نقاط جهان را به سمت خود بکشاند و آسایش و رفاه و امید و نشاط زندگی را به مردم کلانشهر اهواز هدیه دهد.

این کارشناس مسائل شهری با تاکید بر تصویب مقررات لازم جهت اراضی غیرمحصور شهری از نظر بهداشت و آسایش عمومی و عمران و زیبایی شهر، گفت: ظاهر فعلی شهر اهواز سنخیتی با مرکز و کلانشهر بودن ندارد که این معضل نیز متوجه شورای شهر و در نتیجه آن شهرداری است.

زیدوندی تصریح کرد: کوچکترین کم‌کاری در اجرای امور و توسعه شهری می‌تواند منجر به تشدید مشکلات شود. بنابراین می توان با برنامه ریزی بهتر و علمی و با انگیزه ای مضاعف از مقطع فعلی حساس فعلی عبور کرد.

وی بابیان اینکه مشکلات امروز را به فردا سپردن راه برون رفت از حلشان است، یادآور شد: هنر ما این است که تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و شرایط را به گونه ای تغییر دهیم که حرکت های پخته و سنجیده ای صورت بگیرد و رضایتی نسبی میان شهروندان ایجاد شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.