×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
انتقاد استاندار از قیمت تمام‌شده پروژه‌ها در خوزستان

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: مدیران استانی باید به مسئولان کشوری عدد و رقم ارائه کنند؛ کلی‌گویی هیچ فایده‌ای ندارد. وقتی مسئول رده بالایی مراجعه می‌کند باید عدد و کمیت‌ها را مورد بررسی‌ قرار دهند و کلی‌گویی‌ها را رها کرد.

وی افزود: علت اینکه به نتیجه نمی‌رسیم این است که برای کارها، پروژه و عدد و رقم نداریم. همیشه باید پروژه تعریف کرد تا بتوان کار مورد نظر را اجرایی کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری گفت: چنین طرحی در بودجه سنواتی نمی‌گنجد و باید به شکل دیگری‌ برای اجرای آن عمل شود.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: بحث راه، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری علی‌رغم برخی از موفقیت‌ها در اجرا، آب و فاضلاب و روان‌آب‌ها از جمله مشکلات و مهمترین اولویت‌های استان خوزستان هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه منابعی برای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مشخص و برخی از مطالعات نیز انجام شده است، شرکت جهاد نصر و جهاد کشاورزی باید کار را آغاز کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی اختصاص داده شده برای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، گفت: گفته شده که مشاور در ۶۵۰۰ هکتار مطالعات را انجام داده است. اگر این کار انجام شده، باید عملیات اجرایی حداقل در این بخش از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری آغاز شود.

سلیمانی‌دشتکی گفت: بودجه تخصیص داده شده را نباید در کل استان پخش کرد؛ فعلا باید در یک بخش کار را آغاز کنیم و نباید در دریای ۲۳۰ هزار هکتار باقی‌مانده غرق شویم.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در خوزستان نسبت به دیگر مناطق کشور گران تمام می‌شوند، افزود: باید اجرای پروژه‌ها در استان خوزستان به شکلی اصلاح شود که گران تمام نشوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قیمت تمام‌شده پروژه‌ها در خوزستان بسیار بیشتر از استان‌های دیگر کشور است و علت آن ترک تشریفات بیش از حد است.

سلیمانی‌دشتکی گفت: خوزستان دریایی از مشکلات است و هرچه اعتبار در آن هزینه شود، مشکلات به زودی جمع‌شدنی نیستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.