×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آغاز عملیات حفر نخستین چاه با دکل ملی حفاری در میدان “جفیر”

سید مجید موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای پروژه طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر در استان نفت‌خیز خوزستان، آغاز عملیات حفر نخستین حلقه چاه با دکل ۹۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران در روزشمار اجرای پروژه به ثبت رسید.

وی افزود: ملی حفاری در همکاری و مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢۴ ماه، شش حلقه چاه توسعه‌ای در میادین سپهر و جفیر حفر و تکمیل می‌کند که حفر اولین حلقه چاه در میدان جفیر کلید خورد.

موسوی گفت: به همین منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت ملی حفاری ایران به این بخش اختصاص یافته است و پس از عملیاتی شدن دکل حفاری ۹۴، برنامه جابه‌جایی دکل ۲۷ فتح نیز در دست اقدام است. امکان استقرار دستگاه حفاری سوم نیز برای شتاب‌بخشی در اجرای پروژه وجود دارد.

وی افزود: در قالب قرارداد میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت پژواک انرژی، تامین کالا و مواد با شرکت پژواک انرژی و انجام عملیات حفاری از جمله تامین دستگاه حفاری و انجام خدمات فنی به عهده شرکت ملی حفاری ایران است.

مدیر پروژه حفاری چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر شرکت ملی حفاری ایران گفت: پروژه طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از جمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران است که در حوزه کاری شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به عنوان مجری طرح‌های توسعه میدان‌های نفتی غرب کارون اجرا می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.