×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار:آرامش نسبی در بازار کالاهای اساسی خوزستان ایجاد شده است

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: قیمت کالاها و فراوانی آن ها در سطح بازار مناسب است، البته قیمت روغن خوراکی در سطح ملی افزایش داشته است.

وی با اشاره به جوجه ریزی و کشتار و تامین مرغ در استان ادامه داد: وضع مرغ در استان بهتر شده اما در آمار و ارقام اختلاف نظر بین جهاد کشاورزی و استانداری خوزستان و دامپزشکی وجود دارد.

نظری ادامه داد: از جهاد کشاورزی درخواست کردیم  که بر آمار ارائه شده در بحث جوجه ریزی و تامین مرغ  نظارت داشته باشند تا آمار صحیح را برای تصمیم گیری درست ارائه دهند.

فراهم شدن خرید فله شکر

استاندار خوزستان با اشاره به یکسان سازی نرخ شکر بیان کرد: ، در گذشته قیمت شکر خانوار و صنف و صنعت متفاوت بود و شرایط را برای فعالیت دلالان فراهم می کرد.

سلیمانی دشتکی افزود: قبلا خرید شکر خانوار تنها از طریق بسته بندی امکان پذیر بود اما در حال حاضر می توان شکر را به صورت فله نیز خریداری کرد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن پایان دولت و نحوه عملکرد مدیران افزود:مدیران باید جهادگرانه و با اخلاص برای مردم کار کنند و عملکرد شفافی از خود باقی بگذارند حتی اگر یک روز به پایان دوره مسئولیتشان باقی مانده باشد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.