×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دستگیری ۲۱ دلال و کارچاق‌کن پرونده‌های قضایی در خوزستان

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی با اعلام این خبر گفت: با تلاش و همت حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی استان، در دو ماه اول امسال ۲۱ نفر که بعضا از ادارات مختلف و تابعه بودند و کار دلالی و کارچاق‌کنی انجام می‌دادند و به صورت گسترده از طریق ارتباط و جلب اعتماد اصحاب پرونده، وجوه کلانی را از افراد دریافت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در بهبهان هم با تلاش همکاران در حفاظت و اطلاعات دادگستری، یک باند بزرگ زمین‌خواری شناسایی و با قاطعیت با آن برخورد شد و این نمونه‌های بارزی از تلاش‌های دستگاه قضایی استان در برخورد با مفاسد و دلالان است. دادگستری از این افراد غافل نمانده و برخورد با متخلفین، دلالان و کارچاق‌کن‌ها در دستگاه قضایی با جدیت دنبال می‌شود زیرا این امر بر اعتماد عمومی نسبت به مجموعه دستگاه قضایی می‌افزاید.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه به دلالان، متخلفین و کارچاق‌کن‌ها هشدار داد: افرادی که قصد منحرف کردن مسیر قانونی پرونده‌ها در محاکم قضایی را داشته باشند بدانند که دستگاه قضایی بدون مماشات و به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توسعه و گسترش نظارت‌ها بر زیر مجموعه‌های دستگاه قضایی تلاش کردیم محیطی سالم برای همکاران قضایی و اداری و مراجعان به دادگستری و سازمان‌های تابعه را فراهم کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.