×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۷۷ درصد افراد بالای ۷۰ سال در شرق اهواز واکسینه شدند

امراله مردانی اظهار داشت: تاکنون ۷۵ درصد افراد بالای ۷۰ سال در منطقه غرب واکسینه شدند همچنین در کل استان ۵۵ درصد این افراد نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند و اگر روند با همین سرعت پیش برود تا اواسط هفته واکسیناسیون این گروه سنی به پایان می رسد.

راه اندازی پایگاه های تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا

وی افزود: تاکنون واکسیناسیون کرونا در مراکز بهداشتی انجام می شد اما با توجه به اینکه جمعیت هدفمان روز به روز بیشتر می شود، ما نمی توانیم در کنار واکسیناسیون کرونا، خدمات روتین خود همچون واکسیناسیون بچه ها، مادران باردار و … را انجام دهیم لذا یک سری پایگاه تجمیعی برای تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان راه اندازی می‌کنیم.

دبیر شورای سلامت اهواز به راه‌اندازی هشت پایگاه تجمیعی در منطقه شرق اهواز اشاره کرد و گفت: اولین پایگاه تجمیعی روز دوشنبه سوم خردادماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی ملی حفاری واقع در منطقه ملی راه است.

وی بیان کرد: قرار است یک گروه یک هزار نفره متشکل از پرسنل آزمایشگاه های بخش خصوصی و مطب های پزشکی را در این مرکز تجمیعی واکسینه کنیم.

مردانی افزود: اگرچه استان خوزستان و شهرستان اهواز از وضعیت قرمز خارج شده اما نباید تصور کرد که همه چیز بهبود یافته و رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگیریم. از مردم تقاضا داریم که از دورهمی های خانوادگی و تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.