×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یکشنبه، آغاز به کار اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون غرب اهواز

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی با اعلام این خبر، هدف از راه‌اندازی مراکز تجمیعی را تسریع فرایند واکسیناسیون، بهبود دسترسی شهروندان و ایجاد تسهیلات رفاهی برای سالمندان برشمرد که با همکاری فرمانداری و شهرداری در مناطق مختلف اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا اولین پایگاه تجمعی واکسیناسیون در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز راه‌اندازی شد و ازامروز  یکشنبه (۲ خردادماه) آماده ارائه خدمت به گروه‌های سنی هدف است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: بنابراین مراکز خدمات جامع سلامت کیانپارس و کیان‌آباد به روال عادی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برمی‌گردند و کار ارائه خدمات واکسیناسیون کووید – ۱۹ به محل واقع در نمایشگاه بین‌المللی انتقال می‌یابد.

وی افزود: در حال حاضر گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال علی‌الخصوص ساکنین مناطق کیانپارس و کیان‌آباد می توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ به محل واکسیناسیون کووید – ۱۹ واقع در نمایشگاه بین‌المللی مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

احمدی‌بلوطکی واکسیناسیون را یک کار ملی برشمرد و گفت: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی در این کار مشارکت و همکاری داشته باشند تا با استفاده از فضاهای جدید و جلوگیری از ازدحام، کار واکسیناسیون به نحو احسن انجام شود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: لازم است گروه‌های سنی که جهت واکسیناسیون کووید – ۱۹ توسط وزارت بهداشت و مطابق با سند ملی واکسیناسیون فراخوان می‌ شوند در سامانه https://salamat.gov.ir/ نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کنند تا در روزهای آینده، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه آنان ارسال شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.