×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ضرورت ثبت سفارش کتاب‌های درسی بر اساس تقویم زمانبدی شده

کورش مودت اظهار کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به ‌منظور تسهیل دسترسی دانش ‌آموزان به کتاب های درسی و نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب ‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از طریق سامانه www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com آغاز شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی از ۲۲ فروردین آغاز شده است  و تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت و  ضرورت دارد که خانواده ها هر چه سریع تر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان شان اقدام کنند.

مودت گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای دانش آموزان پایه اول دبستان و پایه‌های اول متوسطه اول و دوم نیز از خردادماه آغاز می‌شود و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان عنوان کرد: خانواده ها باید هر چه سریعتر بر اساس تقویم زمانی اعلام شده نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.