×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
استاندار: مدیران پروازی در خوزستان باید در محل کار مستقر باشند

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات شهرستان آبادان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: متاسفانه مدیران برخی شرکت ها در استان پروازی هستند و در محل کار حضور ندارند باید این روند در استان برطرف شود و مدیر باید در محل کار مستقر باشد.

وی گفت: برخی از شرکت های استان با وجود درآمد بالا عملکرد مناسبی در مسئولیت های اجتماعی ندارند و در جلسات حضور نمی یابند و پاسخگو نیستند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: مدیران این شرکت ها وقتی به جلسات دعوت می شوند باید حضور یابند و پاسخگو باشند در غیر این صورت برخورد شدیدی با آن ها انجام خواهد داد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: آسیب های اجتماعی و فاصله درآمدی بالا و سختی ها و فشارهای زیادی بر مردم وارد است و مدیران باید کمک کنند تا قدری از این فشارها در جامعه کاهش یابد.

وی افزود: از مدیران انتظار دارم وارد فاز اجرایی شوند و برای بهبود شرایط استان تلاش ییشتری نمایند.

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی درخوزستان

وی گفت: در صورتی که واکسیناسیون کرونا به سرعت در استان و کشور بدون هیچ مشکلی انجام شود مراسم پیاده روی اربعین امسال در خوزستان برگزار خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: باید آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم در استان فراهم باشد چرا که امسال این مراسم با شکوه در اوج گرما و تنش آبی برگزار می شود و احتمال تردد جمعیت بالایی در این مراسم وجود دارد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از تمامی دستگاه ها انتظار می رود که شرایط لازم برای برگزاری این مراسم را در استان فراهم کنند.

تا قبل از شیوع کرونا هر ساله در ایام محرم مراسم با شکوه پیاده روی اربعین حسینی با حضور میلیونی زوار امام حسین (ع) در استان برگزار می شد.

در این نشست مصوب شد که درخواست ایجاد برخی ادارات اقتصادی در منطقه آزاد اروند به سازمان منطقه آزاد ارائه شود.

همچنین در این نشست مصوب شد که تفاهم نامه همکاری بین شهرداری آبادان و منطقه آزاد اروند برای انجام پروژه های اقتصادی و شهری منعقد کنند.

از دیگر مصوبات جلسه برگزاری نشست بین مدیر شرکت نفتی پاسارگاد و فرماندار آبادان برای انجام مسئولیت های اجتماعی و ایجاد جلسه ای بین معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و فرماندار آبادان و منطقه آزاد اروند برای استفاده از ظرفیت بنادر این شهرستان جهت ارتباط تجاری با عراق بوده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.