×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آغاز مجدد واکسیناسیون در خوزستان / واکسینه شدن افراد بالای ٧٠ سال جامانده از تزریق

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به ورود محموله جدید حدود ۱۰۰ هزار دوزی واکسن کرونا به استان خوزستان، اظهار کرد: از پنجشنبه افراد بالای ۷۰ سال که از روند تزریق قبل جا مانده‌اند، واکسینه خواهند شد که در این گروه، حدود ۲۴ هزار نفر افراد بین ۷۰ تا ۷۵ سال داریم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار نفر نیز افراد بین ۷۵ تا ۸۰ سال در استان خوزستان وجود دارد، افزود: حدود ۱۰ هزار نفر نیز افراد بالای ۸۰ سال داریم که هنوز واکسیناسیون آن‌ها انجام نشده است که تزریق این گروه‌ها را تکمیل خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ادامه، واکسیناسیون پرسنل ICU و پرسنل سی تی اسکن بیمارستان‌های خصوصی نیز انجام می‌شود. پرسنل درمانگاه‌های دولتی و خصوصی نیز جزو برنامه واکسیناسیون هستند.

وی تصریح کرد: از سازمان نظام پزشکی خواسته‌ایم که اسامی پرسنل مطب‌ها شامل منشی‌ها یا تکنسین‌های تزریقات را همراه با لیست بیمه آن‌ها برای ما ارسال کنند تا بتوانیم واکسیناسیون آن‌ها را انجام دهیم.

ابول‌نژادیان بیان کرد: به محض دریافت اسامی از سازمان نظام پزشکی همراه با فرم بیمه آن‌ها، کار واکسیناسیون این افراد را نیز انجام می‌دهیم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: این افراد، گروه‌های هدف ما هستند که در مرحله اول تلاش می‌کنیم تزریقات آن‌ها را تکمیل کنیم و اگر توانستیم، اواسط هفته آینده نیز افراد ۶۵ تا ٧٠ سال را وارد روند واکسیناسیون کرونا خواهیم کرد.

واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال جامانده از تزریق واکسن کرونا، در روزهای پنجشنبه و جمعه در مراکز بهداشتی انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.