×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی کامل آموزش و پرورش خوزستان برای برگزاری امتحانات حضوری

کوروش مودت در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این‌که فردا (دوشنبه) کلیه امتحانات به صورت حضوری در کلیه نواحی استان آغاز خواهد شد، امروز از حوزه‌های امتحانی پایه دوزادهم و نهم در نواحی چهارگانه اهواز بازدید کردیم.

وی افزود: در سطح خوزستان بیش از ۴۳ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم و ۷۳ هزار دانش‌آموز پایه نهم داریم. همچنین حدود ۶۰۰ حوزه اجرایی برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها رعایت خواهند شد. ما نیز در قرارگاه و ستاد کرونا این مساله را مطرح کردیم و استاندار هم به فرمانداران، دهیاران، شهرداران و بخشداران دستورات لازم را داده است تا در گندزدایی و ضدعفونی کردن حوزه‌ها با آموزش و پرورش همکاری کنند.

مودت با تاکید بر آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، عنوان کرد: فاصله مناسب دو متر برای هر دانش‌آموز در نظر گرفته شده است. همچنین از درب ورود برای هر دانش‌آموز خط‌کشی صورت گرفته تا فاصله مناسب رعایت شود. درب ورودی حوزه امتحانات نیز آب ژاول برای گندزدایی نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که پایگاه‌ها و ایستگاه‌های سلامت در همه حوزه‌ها مستقر شده‌اند، گفت: در هر حوزه‌ امتحانی یک مراقب بهداشت و سلامت داریم و برای دانش آموزانی که خود اظهاری کنند یا بیماری زمینه‌ای دارند نیز یک اتاق ایزوله در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: از نظر امکانات سرمایشی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده و امیدواریم اولیا و دانش‌آموزان همکاری لازم را داشته باشند. حفظ  سلامتی دانش‌آموزان و همکاران مدنظر ما است.

مودت در پایان با بیان این‌که امتحانات بقیه پایه‌ها به جز پایه دوازدهم و نهم، به صورت غیر حضوری برگزار می‌شوند، افزود: امتحانات پایه نهم مدارس استثنایی نیز با توجه به شرایط دانش‌آموزان به صورت غیر حضوری است و برای دانش‌آموزانی که در امتحانات غیرحضوری و غیر از پایه نهم و دوازدهم، احیانا در شرایط آنلاین مشکلی از نظر دسترسی به اینترنت ایجاد شود، شورای مدرسه و مدیر می‌توانند مجددا امتحان را از دانش‌آموزان بگیرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.