×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخورد با عملکرد نامطلوب دستگاه‌های خوزستان در مدیریت کرونا

رسول امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین بازرسان ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: در مرحله نخست به منظور نظارت و بازرسی از ادارات و دستگاه‌های دولتی ۵۴ نفر از بازرسان ویژه طرح کرونا تعیین و احکام آن‌ها صادر شد.

وی افزود: به همین منوال در سطح شهرستان‌ها نیز باید افرادی مشخص و کمیته‌ای برای نظارت و بازرسی از ادارات و شهرها تشکیل شود.

مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: بازرسی از دستگاه‌های اجرایی حول چهار محور دورکاری کارکنان، اجرای نرم‌افزار ماسک، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. هدف از این رویکرد این است که در قالب سیاست‌های تنبیهی و تشویقی، مدیران دستگاه‌هایی که عملکرد خوب یا بدی دارند، به ستاد استانی مدیریت کرونا و مردم استان خوزستان معرفی شوند.

امیری بیان کرد: در بازدیدهای انجام‌شده، به دستگاه‌هایی که عملکرد نامطلوبی داشته‌اند، تذکرات داده شده است. به سه دستگاه که عملکرد نامطلوبی داشته‌اند، فرصت داده شد و اگر تا هفته آینده عملکردشان را تغییر ندهند، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها، افزود: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۱، موارد تخلف یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی را اعلام کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.