×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
ابلاغ نتایج بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت‌شده، به فرمانداران خوزستان

رضا نجاتی با اشاره به اتمام بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در خوزستان اظهار کرد: شکایات آن دسته داوطلبانی که از سوی هیات‌های نظارت شهرستان‌ها رد صلاحیت شده بودند، در هیات‌های نظارت مرکز استان خوزستان بررسی شد.

وی افزود: این شکایات توسط هیات‌های نظارت مرکز استان به مدت ۱۰ روز بررسی شد و پس از بررسی‌ها، رسیدگی به مستندات و بعضا حضور داوطلبان رد صلاحیت شده و ارائه توضیحات لازم، برخی از داوطبان تایید شدند و برخی نیز شرایط‌شان احراز نشد و یا تایید نشدند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: نتایج این بررسی‌ها به فرمانداری‌های شهرستان‌ها ابلاغ شده است و فرمانداری‌ها نیز این نتایج را رسما و کتبا به داوطلبان ابلاغ کردند.

نجاتی بیان کرد: آن دسته از افرادی که تایید نشده‌اند در چارچوب قانون می‌توانند به هیات‌های نظارت مرکزی مراجعه کنند تا مجددا اگر مستنداتی در اختیار دارند که تاکنون ارائه نشده است را ارائه کنند و وضعیت آن‌ها باز هم قابل بررسی است.

وی افزود: در خوزستان برابر برنامه زمان‌بندی که وزارت کشور ابلاغ کرده است، عمل شده و همه تمهیدات اندیشیده شده است و کمیته‌ها به خوبی به وظایف خود عمل کرده‌اند.

نجاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: همه تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در روز انتخابات نیز اندیشیده شده و اثر انگشت نیز کاملا برداشته شده است. همه اقدامات لازم برای رعایت موارد بهداشتی نیز در روز رای‌گیری در دست اقدام است تا شاهد برپایی انتخاباتی با شکوه در سطح خوزستان باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.