×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
مسوول متخلف ابقا شد/ برخورد با شهرداران اهواز و آبادان به کجا رسید؟

در پی انتشار خبر سوءاستفاده شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه واکسن غسال‌ها، مقامات ارشد دولتی و قضایی دستور قاطعی برای برخورد با متخلفین صادر کردند.

با وجود تاکید مکرر مسوولان برای برخورد و عزل متخلفان تاکنون هیچ نشانی از برخورد با شهرداران آبادان و اهواز دیده نشده است.

حسن روحانی رئیس جمهور در این رابطه گفته بود: چند نفری از شهرداری‌های چند نقطه تخلف کرده و از واکسن استفاده کردند. با متخلفان استفاده از واکسن کرونا به شدت برخورد می‌کنیم و پرونده آنها تشکیل و به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

همچنین معاون اول رئیس جمهور هم خواستار برکناری سوء‌استفاده کنندگان شد و سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

 دادستان عمومی مرکز خوزستان نیز از تشکیل پرونده قضایی برای تخلف شهرداران اهواز و آبادان خبر داد و گفت تا حصول نتیجه از این تخلف چشم پوشی نمی‌کنیم.

شهردار آبادان ابقا شد

 جلسه استیضاح شهردار آبادان پیش از ظهر امروز در صحن شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

در این نشست، چهار عضو شورا رأی به مخالفت با استیضاح وی دادند تا محمودرضا شیرازی فعالیت خود را به عنوان شهردار آبادان ادامه دهد.

پیش از این شورای شهر آبادان در موضوع سؤاستفاده شهردار این شهر، از محمودرضا شیرازی طرح سؤال کرده بود که با عدم اقناع هشت عضو حاضر از ۹ عضو شورای شهر آبادان، تعیین تکلیف شهردار آبادان به جلسه استیضاح واگذار شد.

وی در ماجرای سؤاستفاده از سهمیه واکسن پاکبابان، تحت فشار شدید افکار عمومی و رسانه‌ها قرار گرفت و حتی در محافل مدیریت شهری آبادان، وجهه وی دچار خدشه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود طرح سوال یکی از اعضای شورای شهر اهواز از شهردار اما جلسه بررسی این طرح سوال برگزار نشد و رئیس شورای شهر در این باره سکوت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.