×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
زمان واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۷۰ سال در اهواز تغییر کرد

امراله مردانی بیان کرد: پیش از این قرار بود واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از هفته آینده آغاز شود اما با توجه به سرعت واکسیناسیون سالمندان ۷۵ تا ۷۹ سال در روزهای اخیر و رسیدن به درصد قابل قبولی از واکسیناسیون این افراد،  کار تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال از امروز آغاز شد.

وی افزود: سالمندان بالای ۷۰ سال نیز می‌توانند با در دست داشتن مدرک شناسایی به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: تاکنون سه هزار و ۲۰۰ سالمند بالای ۷۵ سال در منطقه شرق اهواز و حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در منطقه غرب اهواز واکسینه شدند و واکسیناسیون این افراد همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: روند تزریق واکسن به گروه‌های هدف به خوبی در حال انجام است و انتظار داریم افراد هدف، هر چه زودتر به مراکز بهداشتی مراجعه و واکسیانسیون خود را به تاخیر نیندازند.

مردانی گفت: با توجه به اینکه به تعطیلات عید سعید فطر نزدیک می‌شویم و احتمال شلوغی بازار، و بیشتر شدن دید و بازدیدها در خوزستان وجود دارد از مردم انتظار داریم که از طریق فضای مجازی به یکدیگر تبریک بگویند و از دید و بازدید خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به شرایط موجود عادی انگاری نکنند افزود: از آنجا که حدود ۶۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در تجمع خانوادگی  و دورهمی‌ها است باید پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم در غیر این صورت هر لحظه احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا وجود دارد.

گفتنی است هم اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.