×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
چرا استاندار خوزستان در مقابل چپاولگران کارخانه ها سکوت می کند؟

وقتی خبر خلع ید نیشکر هفت تپه را منعکس کردند و دل تمام کارگران شاد شد شما اعلام کردید این خبر کذب است، چرا اینقدر ناراحت شدید چرا در مقابل خیانت لوله سازی و دیگر چپاولگران سکوت میکنید؟.بهمن فرخ پیام سهام دار لوله سازی خوزستان در مصاحبه ای به خبرنگار عصرما در خصوص انعکاس نامه پاسخگویی به مکاتبات وارده به استانداری طرف مدت ۲۴ ساعت گفت: آقای استاندار شعار دادن در این موقعیت زمانی منطقی نیست، شما به این دستور خود اعتقاد ندارید، روز روشن کارخانه لوله سازی را تخریب کردند اموال آنرا غارت کردند، ولی هیچ مقام مسئول دولتی به این غارت و بیکاری کارکنان آن عکس العملی نشان نداد!

وی در بخشی دیگر افزود: جنابعالی بعنوان مقام عالی استان چه کردید که ۶۰۰ نفر کارگر بیکار شده اند، ضمن اینکه به طروق مختلف بشما اطلاع رسانی شده است. در دو روز تجمع کارگران از همه جا رانده و بیکار درب استانداری کسی از آنها نپرسید چرا اینجا تجمع کرده اید؟ این مقدار بی عدالتی را چه کسی پاسخگو است؟

فرخ پیام گفت: وقتی خبر خلع ید نیشکر هفت تپه را منعکس کردند و دل تمام کارگران شاد شد شما اعلام کردید این خبر کذب است، چرا اینقدر ناراحت شدید چرا در مقابل خیانت لوله سازی و دیگر چپاولگران سکوت میکنید، این شعارها چه مفهومی دارد؟

سهام دار لوله سازی تصریح کرد: آقای استاندار باید از اتاق خود بیرون بیایید، دوری در استان بزنید و جواب خانواده هایی را بدهید که از درد بیکاری و فقر کنار خیابان ایستاده اند.وی در پایان گفت: دوماه تمام دنبال شما هستیم که درخصوص لوله سازی که یک سرمایه ملی است با شما صحبتی داشته باشیم، دریغ از یک پیام و یا جواب یک تلفن، آیا این پاسخ ندادن ها نوکری مردم محسوب می شود؟

شب گذشته روابط عمومی استانداری خوزستان با صدور نامه ای از سوی استاندار خوزستان عنوان داشت: با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع و همچنین حسب دستور و تاکید استاندار محترم در پاسخگویی و پیگیری سریع مکاتبات اداری ضروری فرمانداران و مدیران ستادی نسبت به پیگیری نامه های وارده و پاسخگویی به آنها ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان دریافت اقدام لازم به عمل آورند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.