×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
باقی ماندن ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک‌های خوزستان

ارسلان غمگین در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز اعلام وضعیت قرمز در خوزستان از خردادماه سال ۹۹، دولت تسهیلاتی برای واحدهای آسیب‌دیده از تعطیلات کرونایی در نظر گرفت و مهلت ثبت نام برای اخذ تسهیلات تا اواخر سال ۹۹ مقرر شده بود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی، ادامه داد: با پیگیری استاندار خوزستان، زمان ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ تنها برای استان خوزستان تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به طور کلی تا امروز، ۴۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک‌های خوزستان ثبت شده است که از این میزان حدود ۱۹۲ میلیارد تومان پرداخت شده و مبلغ ۲۲۲ میلیارد تومان نیز در بانک‌ها مانده که آماده پرداخت است.

غمگین تصریح کرد: از شبکه بانکی استان خوزستان انتظار داریم همان گونه که در گذشته با فعالین و کارفرمایان همکاری داشته‌اند، در این ایامی که کسب و کارها تحت تاثیر شرایط شیوع کرونا قرار گرفته‌اند، به همکاری خود با فعالین اقتصادی ادامه دهند.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری‌ها و جلساتی که به صورت هفتگی انجام می‌شود، امیدوار هستیم هر چه سریع‌تر، تسهیلات باقی‌مانده در بانک‌ها پرداخت شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: اگر چه بانک‌ها از قوانین دست و پا گیری برخوردار هستند و عملکرد سیستم بانکی در خوزستان نیز مطلوب نیست اما برخی از افراد نیز به دلیل مشکلات تضامین و یا کم دانستن مبلغ تسهیلات، برای دریافت تسهیلات مراجعه نمی‌کنند.

غمگین گفت: تسهیلات کرونایی با نرخ بهره ۱۲ درصد و با سه ماه دوره تنفس، دارای اقساط ۲۴ ماهه هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.