×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
۲۴ اردیبهشت اعلام نظرنهایی هیات‌نظارت به داوطلبان شورای شهراهواز

جمال عالمی نیسی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، رسیدگی و بررسی نهایی به شکایت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای اهواز و الهایی که توسط هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند از نهم اردیبهشت توسط هیات نظارت خوزستان آغاز شد که تا ۲۱ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: هیات نظارت بر انتخابات خوزستان، نظر قطعی و نهایی خود را درباره نتیجه رسیدگی به شکایات داوطلبان ردصلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان، ۲۲ اردیبهشت به ستاد انتخابات استان خوزستان ابلاغ می‌کند.

رییس حوزه انتخابیه اهواز  گفت: ستاد انتخابات خوزستان نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان را ۲۳ اردیبهشت درباره نتیجه شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان را به فرمانداری ابلاغ و فرمانداری اهواز نیز ۲۴ اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ می‌کند.

عالمی نیسی افزود: ۲۸ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی در هیات اجرایی و ۸۳ نفر در هیات نظارت شهرستان به دلیل نواقص مدارک و احراز نشدن صلاحیت، رد صلاحیت شدند.

بر اساس این گزارش، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.
۷۶۷ نفر برای انتخابات شورای شهر شهرستان اهواز ثبت نام کردند که ۷۴۵ نفر از این افراد مربوط به اهواز و ۲۲ نفر مربوط به الهایی هستند.

صلاحیت ۶۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر در اهواز و الهایی تایید شده که ۶۱۸ نفر از آنها مربوط به اهواز و ۱۳ نفر مربوط به الهایی است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.