×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
کمبود مرغ در خوزستان، جزئی است / قیمت سیمان متعادل شده است

امیرحسین نظری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مباحث بسیار مهمی به ویژه در بحث وضعیت کالای اساسی در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به توزیع شکر در خوزستان افزود: خوشبختانه با پراکنش توزیعی که در سطح بازار انجام شده است، مشکلی در بازار شکر و تامین این کالا وجود ندارد. شکر به وفور در اختیار بنکداران قرار داده شده تا نیاز خرده‌فروشان سطح استان خوزستان را تامین کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در توزیع برنج نیز خوشبختانه مشکلی نداریم و انبارهای استان خوزستان پر از برنج هستند و جای نگرانی نیست.

نظری با اشاره به بحث‌های اخیر در خصوص مساله سیمان تصریح کرد: با ساماندهی انجام‌شده در استان خوزستان و به ویژه اهواز، قیمت سیمان متعادل شده است.

وی افزود: عاملان توزیع سیمان در اهواز از ۲۰ محل به ۳۰ محل افزایش داده شده و همه این نقاط با بنر مشخص شده‌اند. در این محل‌ها، سیمان با نرخ مورد تایید عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: چنانچه مصالح‌فروشی در عرضه سیمان تخلف داشته باشد و سیمان را با نرخ بیشتر از هر پاکت ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کند، با وی برخورد خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: کمبودهای جزئی در بازار مرغ در خوزستان وجود دارد که این کمبود با توزیع مرغ منجمد در حال جبران است و به جز بحث مرغ، مشکلی در تامین سایر کالاهای اساسی در استان خوزستان وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.