×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نگران برگزاری مراسم عید فطر در خوزستان هستیم

دکتر فرهاد ابول نژادیان بامداد یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از هم استانی های عزیز خواهش می کنم ۲ تا سه ماه تحمل کنند تا واکسیناسیون به صورت گسترده تری انجام شود.

وی افزود: رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد شهرستان ها، شکننده است و اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم ممکن است در روزهای آینده رنگ بندی بسیاری از شهرستان های خوزستان تغییر کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ارتباط بسیار خوبی با شیوخ و بزرگان طوایف و قبایل برقرار کرده و از آنها خواهش کردیم علاوه بر بیانیه دادن، از هم طایفه های خود بخواهند که مراسم عید فطر را برگزار نکنند.

وی ادامه داد: روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه واکسیناسیون افراد ۷۵ تا ۷۹ سال در خوزستان شروع شد همچنین پیش از این سالمندان بالای ۸۰ سال واکسینه شدند. اگر کسی از طرح واکسن جا مانده است می تواند به مراکز بهداشتی مراجعه کند.

ابول نژادیان گفت: تلاش می کنیم طی سه، چهار روز آینده افراد ۷۵ تا ۷۹ سال را واکسینه کنیم و در اواخر هفته واکسیناسیون افراد ۷۰ تا ۷۵ سال را شروع کنیم.

بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.