×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
واکسیناسیون خود را به روزهای آخر گروه‌تان موکول نکنید

امراله مردانی اظهار کرد: از ۱۸ اردیبهشت‌ماه واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال در شرق اهواز شروع شده است و افراد گروه هدف می‌توانند برای دریافت واکسن با در دست داشتن کارت ملی، به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کنند.

وی افزود: واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال به پایان رسیده و گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال که با آن‌ها تماس گرفته می‌شود می‌توانند جهت دریافت واکسن مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: تعداد جمعیت گروه هدف ۷۵ تا ۷۹ سال در شرق اهواز ۴ هزار و ۶ نفر ثبت‌شده در سامانه هستند اما ممکن است این تعداد در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: هدف، واکسینه کردن صددرصد گروه هدف است و باید ببینیم میزان حضور این گروه سنی چگونه است؛ برنامه فعلی ما واکسینه کردن این افراد تا پایان هفته و نقطه هدف نیز روز جمعه است.

مردانی توصیه کرد: افراد گروه هدف هر چه زودتر برای دریافت واکسن اقدام کنند و واکسیناسیون خود را به روزهای آخر موکول نکنند؛ درخواست می‌کنیم در این بازه زمانی نیز تنها گروه‌های سنی اعلام‌شده برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی در خصوص نوع واکسنی که تزریق می‌شود نیز بیان کرد: نوع واکسن بستگی به واکسنی دارد که برای ما ارسال می‌کنند. ممکن است یک روز واکسن سینوفارم را تزریق کنیم و روز دیگر واکسن اسپوتنیک به دست ما برسد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.