×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
امکان فروش مازاد اموال برای تامین هزینه بازسازی مدارس خوزستان

قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با فرهنگیان و معلمان استان خوزستان، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در دو ماه اخیر با شیوخ و بزرگان اقوام، خانه مطبوعات و بسیج رسانه، احزاب اصلاح‌طلب و اصول‌گرای استان و روحانیون، اظهار کرد: قرار بر این است که با تشکیل جلسات تبادل نظر با حضور اقشار مختلف جامعه و شیوخ و بزرگان استان خوزستان، پای حرف آن‌ها نشسته و ضمن گوش فرا دادن به صحبت‌های آن‌ها، مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: انتظار می‌رود مشکلات مربوط به آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود که دو جلسه تا به امروز برگزار شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه قوانینی در راستای تأمین و تکمیل ملزومات سیستم آموزشی با ایجاد تغییر کاربری به شرط عدم خدشه به سیستم آموزشی وجود دارد، تصریح کرد: طبق قانون در جاهای مختلف می‌توان با در نظر گرفتن پیش شرط آسیب نرسیدن به سیستم آموزشی، فرایند تغییر کاربری صورت گیرد و طبق ماده ۲۷، در هر جایی که اموال مازاد وجود دارد، آن اموال برای تأمین هزینه‌های بازسازی، تکمیل ساختمان، تجهیزات و همچنین کمک به مدارس نمونه، استثنایی و شبانه به فروش برسد.

وی گفت: فرهنگیان می‌توانند پیشنهادات و نظرات خود در راستای رفع مشکلات این حوزه همچون مباحث مراکز رفاهی فرهنگیان را در شورای آموزش و پرورش و شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان خوزستان بیان کنند تا به آن‌ها رسیدگی شود.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: مشکلات رعایت نظافت سطح شهر و مشکلات موجود اعم از فرسودگی آسفالت خیابان‌ها نیز با ورود قوی شهرداری و اقداماتی که صورت گرفته، در حال رفع شدن است.

وی افزود: در رابطه با مرحوم آهنین‌جان و پس از اطلاع از مشکلاتی که در زندگی این هنرمند وجود داشت، گروهی متشکل از معاون سیاسی استانداری، رئیس حوزه استاندار و یک گروه پزشکی را به منزل وی فرستادیم و پس از اطلاع از نوع بیماری، وی را در بیمارستان امام خمینی اهواز بستری کردند و پس از مدتی به درخواست خودش مرخص شد اما با پیگیری‌های انجام‌شده تصمیم بر این شد تا مجدداً مرحوم آهنین‌جان را در بیمارستان بستری کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به تأکیدات پیاپی در رابطه با تبدیل کارتابل‌های امنیتی به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، گفت: اعتقاد من بر این است که کارتابل‌های امنیتی را به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم و این مهم، در حال عملیاتی شدن است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.