×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
یوسفی: دوقطبی سازی فضای انتخابات برای فرار از بی برنامگی کارساز نیست

مجتبی یوسفی در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: نکته ای که ما باید در این دوره از انتخابات به آن توجه داشته باشیم این است که دیگر فضای دو قطبی در رقابت های انتخاباتی بر روی مردم تاثیرگذار نخواهد بود چراکه مردم نتیجه دو قطبی سازی هایی که در انتخابات گذشته به وجود آمده است را دیده اند.

وی در ادامه اظها کرد: مردم دیده اند دوقطبی سازی هایی که در انتخابات گذشته شکل گرفته در نهایت برای توجیه بی برنامه بودن برخی از کاندیداها استفاده شده و یا کاندیداها از پاسخگویی به مردم در برابر کارنامه خود فرار کرده اند. عده ای با دوقطبی سازی به دنبال این هستند تا باید و نبایدها را برای مردم تغییر دهند و به نوعی باعث فریب مردم شوند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز اکثر مردم این تجربه را کرده اند و بعید است که کسی دیگر دو قطبی سازی را بپذیرد. مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی بدون هیچ مبنایی با آن مواجه هستیم همه به بی برنامگی ها باز می گردد. یک روز مرغ در بازار کمیاب می شود و روزی کالای دیگر. در انتخابات ۹۶ وعده داده شد اگر ما بیاییم دلار می شود هزار تومن و اگر دیگری بیاید دلار می شود ۵ هزار تومان. یک فضای دوقطبی ایجاد کردند اما دیدیم دلار با بی برنامگی تا ۳۰ هزار تومان نیز رفت.

یوسفی در ادامه تاکید کرد: عملا در آن انتخابات فقط با سر دادن شعار فضایی دو قطبی ایجاد شد و هیچ برنامه ای برای مدیریت کشور ارائه نشد. امروز رگه های آن دو قطبی ایجاد شده را در جامعه می بینیم. مردم دیگر گول دو قطبی ها را نخواهند خورد و هرکس بتواند در وهله اول برای حل مشکلات مردم برنامه ارائه دهد و در وهله دوم در برابر کارنامه خود به مردم پاسخگو باشد موفق خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این فرصتی که تا انتخابات باقی مانده و از هفته های آینده که رقابت های انتخاباتی نیز شروع می شود هر روز شاهد مسائل و شعارهایی خواهیم بود که جامعه را به سمت دو قطبی سوق دهد اما مردم دیگر از این شعارهای چپ و راست و وعده های پوچ خسته شده اند و مطالبه آنان کاندیدایی است که با برنامه به میدان آمده و قصد حل مشکلات را دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عده ای سعی دارند با در دست گرفتن وضعیت معیشتی و کنترل کرونا چالشی برای انتخابات ایجاد کنند اما مردم دیگر گول نخواهند خورد. فهم و بصیرت مردم بالاتر از این حرف هاست و در انتخابات چه در ریاست جمهوری و چه در شوراها به فردی که با برنامه و سابقه روشن بیاید رای خواهند داد. امروز مردم از مسئولان دولتی گله مند هستند و گله مندی آنان به حق است چراکه دولتمردان به وعده های خود عمل نکردند.

 

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.