×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
کسری مرغ در خوزستان همچنان پابرجا است

سید نوراله حسن‌زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان، با اشاره به تامین و توزیع مرغ کشتار روز اظهار کرد: در مقطعی قرار داریم که محصول جوجه‌ریزی‌هایی که در تعطیلات نوروز کاهش داشت، اکنون وارد بازار می‌شود و این مساله روی میزان عرضه مرغ در بازار استان خوزستان بسیار موثر است.

وی افزود: البته میزان جوجه‌ریزی در هفته اول فروردین‌ماه در سراسر کشور و به دلیل تعطیلات عید کاهش داشت و اکنون زمانی است که باید مرغ‌ها را کشتار و وارد بازار کنیم که آن کاهش، اثر خود را روی عرضه می‌گذارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به میزان کشتار مرغ در روزهای اخیر گفت: در روز (۸ اردیبهشت‌ماه) میزان کشتار مرغ در استان خوزستان ۳۰۹ تن، ۹ اردیبهشت‌ماه ۳۴۰ تن، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۳۳۰ تن و ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۲۸۳ تن بوده است و سهمیه محدودی نیز مرغ منجمد در کنار آن در استان توزیع شده است.

حسن‌زاده گفت: بر اساس آمار کشتار مرغ در خوزستان باید گفت که کسری مرغ در خوزستان همچنان پابرجا است.

وی با اشاره به افزایش قیمت سیمان در بازار خوزستان نیز افزود: روز گذشته در خصوص بحث افزایش قیمت کرایه جلسه‌ای برگزار شد اما در خصوص قیمت، صحبتی نشده است. ۳۰ درصد قیمت حمل و نقل به نرخ سیمان به صورت کشوری افزوده شده و ۱۷ درصد دیگر نیز به قیمت سیمان افزوده شده که باعث افزایش نرخ سیمان در بازار استان شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ۳۰‌ درصد افزایش قیمت کشوری، قانونی است و مشکلی ندارد اما آنچه که پس از این به قیمت سیمان در بازار استان خوزستان افزوده شده است، نباید اضافه شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.