×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
واکسن برسد، واکسیناسیون ۷۵ ساله‌های خوزستان آغاز می‌شود

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر فاز دوم واکسیناسیون افراد بالای ٨٠ سال در حال انجام است و تا روز دوشنبه حدود ۴۶ درصد واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در استان خوزستان انجام شد.

وی افزود: از افراد این گروه دعوت می‌کنیم که برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند؛ هر یک از افراد بالای ۸۰ سال که به نزدیک‌ترین مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کند، واکسیناسیون آن‌ها انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدواریم تا روزهای پنجشنبه و جمعه، واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در استان خوزستان تمام شود و اگر بر اساس‌ قولی که داده‌اند واکسن به دست ما برسد، امید است که در اوایل هفته آینده بتوانیم وارد فاز واکسیناسیون افراد ۷۵ ساله شویم.

وی با اشاره به رنگ‌بندی جدید شهرهای استان خوزستان نیز تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس آخرین رنگ‌بندی که روز دوشنبه اعلام شد، شهرهای آبادان، خرمشهر، رامشیر، مسجدسلیمان، امیدیه، از وضعیت قرمز خارج شده و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. شهرستان لالی نیز از وضعیت نارنجی خارج و به وضعیت زرد وارد شده است.

ابول‌نژادیان افزود: بار مراجعات در روزهای اخیر در شهرهای ایذه و باغملک افزایش پیدا کرد و به همین دلیل وضعیت نارنجی این شهرها به وضعیت قرمز تغییر پیدا کرده است.

وی گفت: دشت آزادگان نیز که در وضعیت زرد بود به وضعبت نارنجی تبدیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر در استان خوزستان هفت شهر اندیمشک، ایذه، باغملک، اهواز، شوش، ماهشهر، بهبهان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: ١١ شهر دزفول، دشت آزادگان، مسجد سلیمان، شوشتر، کارون، شادگان، آبادان، خرمشهر، امیدیه رامشیر و رامهرمز نیز در وضعیت نارنجی هستند.

ابول‌نژادیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: ٩ شهرستان لالی، اندیکا، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، آغاجری و هندیجان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.