×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان رتبه اول کشوری را در کاهش تلفات و خدمات غیر حضوری کسب کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نخستین پویش هرهفته الف بایران و بهره برداری از پروژه های صنعت برق در بخش توزیع که با حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد صنعت برق کشور برگزار شد ، شرکت های برتر در اجرای طرح های ساز و کاری تحول دیجیتال و هوشمند سازی صنعت برق در قالب باشگاه ۱۰ تایی ها معرفی شدند .

دکتر علی خدری عنوان کرد: وزارت نیرو هر ساله در شاخص های مهمی، ارزیابی عملکرد کلان دارد که جنبه اصلی ماموریت سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه را نشان می دهد.

خدری با اشاره به اجرا و پیاده سازی برنامه های هوشمندسازی و تحول دیجیتال صنعت برق؛ گفت: قبض سبز، توسعه خدمات غیرحضوری، هوشمندسازی مراکز اتفاقات، توسعه سامانه نظارت مکانیزه طرح ها، کاهش تلفات شبکه توزیع برق از جمله برنامه های توانیر بوده که ارزیابی ها بر این اساس صورت گرفته است.

وی با بیان این که وظیفه کاری شرکت توزیع برق؛ خدمات رسانی به مشترکین است؛ و برق رسانی بر اساس یک سری شاخص های عمومی و تخصصی تعریف شده؛ افزود: ارزیابی شاخص های عمومی مبنی بر ارائه خدمات به مردم و چگونگی ارائه آن است و شرکت توزیع نیروی برق خوزستان که در حوزه مشترکین؛ بیشترین ارباب رجوع را دارد؛ مسیر الکترونیکی شدن را در پیش گرفت و در این مسیر گام های موثری در راستای ارائه خدمات غیر حضوری مطلوب برداشته است.

خدری افزود: در حوزه خدمات غیر حضوری، با راه اندازی مرکز تلفنی سمیع، ارائه خدمات از طریق درگاه و وب سایت شرکت، دفاتر پیشخوان دولت و به صورت اینترنتی با نصب اپلیکیشن تلفن همراه برق من، ۱۰۰ درصد خدمات را به مشترکین ارائه کردیم. همچنین در حوزه تلفات با توجه به تلاش های صورت گرفته در زمینه نصب کنتور، جمع آوری و بهسازی شبکه ها، و تبدیل شبکه های هوایی مسی به کابل خودنگه دار، خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داد . با تشکیل پلیس برق و انجام برنامه تست و سالم سازی کنتور و بازرسی لوازم اندازه گیری به موقع توانستیم جلوی انشعابات غیرمجاز را بگیریم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: این تلاش ها منجر به این شد که تلفات برق روند کاهشی به خود بگیرد و به اهداف ترسیم شده برسیم و در نهایت وزارت نیرو هم از بین شرکت های توزیع و شرکت های برق منطقه ای سراسر کشو، عنوان رتبه اول را در دو محور کاهش تلفات و ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین؛ به شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اختصاص داد و این شرکت را در دو محور مذکور حایز رتبه برتر دانست.

هرهفتهالفبایران عنوان پویشی است که وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است. در این پویش، ۲۲۷ پروژه با ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال ۱۳۹۸ در ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

این پویش پارسال نیز با وجود تحریم های ظالمانه ضد جمهوری اسلامی ایران به خوبی اجرا و در هر استان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد. این پویش امسال نیز با ۲۵۰ طرح و هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور تا پایان سال اجرا می شود.
یکی از اهداف «پویش هرهفتهالفب_ایران» تعامل دو سویه با جامعه برای ارایه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از دیدگاه مشترکان، و مدیریت توام عرضه و تقاضا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.