×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دستور استاندار خوزستان برای رسیدگی به وضعیت پاره‌ای از مشکلات ایثارگران

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای مشورتی ایثارگران که با حضور مدیرکل امور ایثارگران استان در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است و هر چه داریم مرهون ایستادگی‌ها و فداکاری‌های این قشر عزیز است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران موجب حفظ کشور از دست‌اندازی دشمنان و قدرتمند شدن ایران شدند.

وی یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ ما در دوران دفاع مقدس ما با دست خالی اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران جدا شود.

استاندار خوزستان در خصوص موضوع رسیدگی به مزار شهدا به ویژه در مناطق روستایی گفت: ساماندهی و بازسازی مزار شهدا ان‌شاالله پیگیری خواهد شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سلیمانی با اشاره به وظیفه مسوولان در سرکشی و بازدید از خانواده شهدا بیان کرد: برای بازدید از خانواده شهدا به دلیل شرایط کرونا و برای حفظ سلامتی خانواده شهدا و ایثارگران در حال حاضر معذوریت داریم.

وی همچنین در جریان این نشست در خصوص مسایل حقوقی جامعه ایثارگران در تماس با رییس دادگستری استان، تشکیل نشستی از سوی دادگستری با شورای مشورتی ایثارگران را پیگیری کرد و این نشست مشترک قرار شد در آینده نزدیک برگزار شود.

استاندار خوزستان همچنین در تماس با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دستور داد مکانی برای موسسه فرهنگی آزادگان در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان در تماس با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دستور داد بخشی از استخدام‌های پیمانکاری و قراردادی شرکت‌ها و دستگاه‌ها به فرزندان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان اختصاص یابد و نظارت لازم برای رعایت قانون سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران صورت گیرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.